سرخط خبرها

۳۳ مرکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا در ایام نوروز در مشهد فعال هستند

  • کد خبر: ۱۵۵۸۴۹
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
۳۳ مرکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا در ایام نوروز در مشهد فعال هستند
مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۳ مرکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا در ایام نوروز در مشهد فعال هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فعالیت ۳۳ مرکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا در ایام نوروز مشهد گفت: ۳۳ مرکز منتخب کرونا، ۲۴ مرکز واکسیناسیون کووید‏- ۱۹ و مراکز فعال در ایام تعطیلات نوروز در مناطق تحت پوشش دانشگاه به زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) خدمات ارائه می کنند.

دکتر محمدحسن درخشان افزود: مراکز منتخب کرونا و پایگاه‌های واکسیناسیون مشابه شرایط قبل از تعطیلات در ایام نوروز به فعالیت خود ادامه می‌دهد افزون براین که این واحد‌ها بصورت ویژه در قالب خدمات سفر به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی گفت: همچنین با توجه به تغییر رنگ کرونایی شهرستان‌ها و شکل گیری موج جدید اپیدمی بیماری کووید‏- ۱۹ و افزایش مراجعه و درصد pcr مثبت مراجعان؛ انتظار است در ایام نوروز و جلسات و تجمعات و مناسبت‌های ماه مبارک رمضان، عموم مردم دستور‌های بهداشتی را رعایت کنند و با تاکید بر واکسیناسیون یادآور و استفاده از ماسک، عوارض بیماری را به حداقل برسانند.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->